Twoja firma z lepszego punktu widzenia! Nowoczesny marketing - prosta droga do pozyskania nowych klientów.

Еmail-marketing

Marketing e-mailowy (marketing e-mailowy) to znaczący zestaw narzędzi do marketingu internetowego, który pozwala nawiązać lepszy i bliższy kontakt z marką (firmą lub firmą) z docelową publicznością. Pomaga komunikować się bezpośrednio między firmą a potencjalnymi klientami, aby zwiększyć lojalność docelowych odbiorców do marki i wzrostu sprzedaży, innymi słowy, zatrzymania i zwrotu klientów.

Wielu ludzi błędnie myśli o marketingu e-mailowym jako o spamowaniu skrzynek pocztowych swoich klientów.

Prawidłowo skonfigurowana strategia listy mailingowej nie denerwuje klienta, ale zachęca go do wykonywania działań, które są dla Ciebie użyteczne.

Zalety marketingu e-mailowego

  • Zwraca odjętych klientów.
  • Pozwala zmotywować do ponownej zakupów.
  • Pozwala dostosować spersonalizowaną komunikację z subskrybentami.
  • Właściwa strategia poprawia wizerunek i zwiększa lojalność klientów.

Proces opracowywania strategii e-mailowej jest sporym wyzwaniem, ponieważ każdy błąd może doprowadzić do całkowitej utraty zainteresowania użytkownika listami i marką jako całością. Dlatego naszym zadaniem, jako zintegrowanej agencji marketingu internetowego, jest zbudowanie dla Ciebie skutecznej strategii komunikacji za pośrednictwem poczty e-mail, zwiększenie zaangażowania klientów i zmotywowanie ich do kolejnych zakupów.

Rodzaje liter, które można wykorzystać w e-mail marketingu:

  • Regularne litery na temat informacji-motywów projektu.
  • Serwisuj automatyczne litery.
  • Witamy serię listów dla nowych subskrybentów (klientów).
  • Mailing wyzwalający.

Regularne listy dotyczące informacji o projekcie

Listy te obejmują informowanie istniejącej bazy klientów o różnych wydarzeniach, promocjach, rabatach, ofertach specjalnych. Jest to standardowy typ listy adresowej, który pomaga przekazywać niezbędne informacje do bazy subskrybentów.