Marketing e-mailowy (marketing e-mailowy) to znaczący zestaw narzędzi do marketingu internetowego, który pozwala nawiązać lepszy i bliższy kontakt z marką (firmą lub firmą) z docelową publicznością. Pomaga komunikować się bezpośrednio między firmą a potencjalnymi klientami, aby zwiększyć lojalność docelowych odbiorców do marki i wzrostu sprzedaży, innymi słowy, zatrzymania i zwrotu klientów.
Wielu ludzi błędnie myśli o marketingu e-mailowym jako o spamowaniu skrzynek pocztowych swoich klientów.
Prawidłowo skonfigurowana strategia listy mailingowej nie denerwuje klienta, ale zachęca go do wykonywania działań, które są dla Ciebie użyteczne.
Zalety marketingu e-mailowego
- Zwraca odjętych klientów.
- Pozwala zmotywować do ponownej zakupów.
- Pozwala dostosować spersonalizowaną komunikację z subskrybentami.
- Właściwa strategia poprawia wizerunek i zwiększa lojalność klientów.
Proces opracowywania strategii e-mailowej jest sporym wyzwaniem, ponieważ każdy błąd może doprowadzić do całkowitej utraty zainteresowania użytkownika listami i marką jako całością. Dlatego naszym zadaniem, jako zintegrowanej agencji marketingu internetowego, jest zbudowanie dla Ciebie skutecznej strategii komunikacji za pośrednictwem poczty e-mail, zwiększenie zaangażowania klientów i zmotywowanie ich do kolejnych zakupów.
Rodzaje liter, które można wykorzystać w e-mail marketingu:
- Regularne litery na temat informacji-motywów projektu.
- Serwisuj automatyczne litery.
- Witamy serię listów dla nowych subskrybentów (klientów).
- Mailing wyzwalający.
Regularne listy dotyczące informacji o projekcie
Listy te obejmują informowanie istniejącej bazy klientów o różnych wydarzeniach, promocjach, rabatach, ofertach specjalnych. Jest to standardowy typ listy adresowej, który pomaga przekazywać niezbędne informacje do bazy subskrybentów.